Biuro Obsługi Klienta
Poniedziałek: 9:00 - 17:00
Wtorek - piątek: 7:00 - 15:00

Przedstawiamy Państwu szczegółowe informacje dotyczące proponowanej oferty worków BIG-BAG oraz kontenerów.

 

Na wstępie warto zaznaczyć czym są worki BIG-BAG.  To przygotowane ze specjalnych materiałów worki, które służą do przechowywania i transportu ładunków o dużej masie.

Do Państwa dyspozycji posiadamy worki o pojemności 1m3. Zamówienia na worki gruzowe należy składać osobiście w Biurze Obsługi Klienta.

Po otrzymaniu worka mają Państwo 14 dni na uzupełnienie. Odbiór następuje w ciągu 3 dni od otrzymania zgłoszenia o pełnym worku. Dotyczy to worków znajdujących się na posesji.

Uwaga! Jeśli planują Państwo ustawić worek na chodniku, należy pierw uzyskać zgodę Zarządu Dróg i Zieleni w Sopocie. Worki na chodniku mogą stać jedynie od poniedziałku do piątku, czyli jeśli worek zostanie pobrany np. w środę, to najpóźniej w piątek tego samego tygodnia zostanie odebrany.

Nasi pracownicy odbierają BIG-BAGI w godzinach 6:00-14:00.

 

Poniżej cennik z krótkim opisem, co można umieszczać w worku:

  • Worek gruzowy 1 m3 zawierający:
    gruz ceglany, gruz betonowy, tynk, ceramikę, kafle, pustaki.
    Cena 190 zł netto + VAT (205,20 zł brutto)
  • Worek gruzowy 1 m3 zawierający:
    zmieszane odpady poremontowe: płyty karton – gips, stelaże, rury PCV, folię, tapety, karton, drewno, styropian z opakowań, armaturę.
    Cena 490 zł netto + VAT (529,20 zł brutto)

 

W naszej ofercie posiadamy także kontenery przeznaczone do wywozu odpadów.

Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu.

 

Jednocześnie przypominamy, że każdy właściciel lokalu mieszkalnego ma prawo do oddania nieodpłatnie w ramach uiszczonej opłaty za zagospodarowanie odpadami komunalnymi odprowadzanej do Gminy Miasta Sopotu w ilości do 500 kg / rok z gospodarstwa domowego.